מערכת אזעקה אלחוטית- כל פתרונות המיגון לבית המכשיר אחד

חשיבות מערכת אזעקה בבית ברורה, ויחד עם זאת רבים נמנעים מהתקנה של מערכת כזאת, בשל החשש ממערכת קולנית שתפריע שלא לצורך תוך זיהוי תנועה לגיטימית כתנועה חשודה, מעלויות יקרות ומצורך בהתקנה מורכבת שתצריך מעבר של חיווטים, קידוח ופגיעה בתשתיות הבית.

מערכת אזעקה אלחוטית היא מערכת שבאה לספק מענה לכלל החששות הללו, לצד יתרונות רבים נוספים שהיא מציגה:

מערכת אלחוטית ללא צורך בהעברת כבלים וחיווטים

מערכת אזעקה אלחוטית כשמה כן היא: מערכת אלחוטית שאינה מתבססת על חיבורים פיזיים, כי אם במערכות בקרה העושות שימוש בגלי רדיו וחיישני תנועה ודציבלים לאיתור מגוון סיכונים. מלבד היתרון הברור שבהתקנה פשוטה שאינה מצריכה קידוח, מעברי כבלים בתוך קירות ו/או פגיעה בתשתית ובדקורציה של הבית, מערכת כזאת גם מוגנת בפני פורצים, שמיומנים בניתוק כבלים של אזעקות.

מערכת אזעקה אלחוטית מהווה גם בסיס לבית חכם, כאשר ניתן לכוון אותה לשליטה מלאה מרחוק ובאמצעות יישום סלולרי במגוון מכשירי חשמל ואלקטרוניקה בבית.

המערכת מפעילה וקוראת גלאים וחיישנים שונים, ובתכנון נכון יכולה להוות מערכת מיגון לא רק בפני חדירה של אורחים לא רצויים ומיגון מפני גניבות, כי אם גם מערכת מיגון כוללת מפני מפגעי אש ועשן, דליפות גז, הצפות מים, גלאי תנועה בעלי יכולת להפריד בין תנועת בעלי חיים לתנועה אנושית ועוד.

מערכת אזעקה אלחוטית גם משמשת ככלי תקשורת, מדווחת להורים על הגעת הילד הביתה באמצעות זיהוי כניסה עם מפתח, מאפשרת תקשורת קולית מרחוק וכוללת יישומים דוגמת אזעקת דמו לצרכי הרתעה.

חברת אברי אלקטרוניקה מספקת מגוון פתרונות מתקדמים למיגון הבית, לרבות מערכת אזעקה אלחוטית מתקדמת, בתכנון, יישום והתקנה בהתאמה אישית מלאה לצרכי כל לקוח.  

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest