העסק בטוח- גם כשאתה בחופשת החג

חופשת חג הפסח מהווה הזדמנות לעסקים רבים לצאת לחופשה מרוכזת, הן לבעלי העסק והן לעובדים. החשש הקיים בקרב בעלי עסקים רבים, הוא כי יציאה לחופשה כזאת, וסגירת שערי בית העסק למספר ימים, יהווה מקור לפשיעה, פריצה ונזקים כלכליים, בהיעדר נוכחות במבנה לזמן ממושך.

טכנולוגיות מתקדמות ותכנון מקצועי של מערכת האבטחה בבית העסק, יביא לניתוק התלות והקשר שבין ביטחון לנוכחות פיזית במבנה, ולמיגון המבנה ותכולתו, גם כאשר עובדי החברה ומנהליה נופשים בטבע, בחו"ל או בבית בחיק משפחתם.

בין פתרונות האבטחה והמיגון לעסקים:

מערכות אזעקה

מערכות אזעקה נועדו ליצור התרעה קולית, באמצעות מנגנון קול ומערך חיישנים, בעת זיהוי של תנועה חריגה. מערכות האזעקה המתקדמות לעסקים, מאפשרות פריסה רחבה של חיישנים חכמים אשר מקיפים את המבנה, ממוקמים בכל אזורי הכניסה והמפתחים ובנקודות התורפה שעשויות להביא לחדירה לא רצויה, תוך שימוש בחיישנים עלי יכולת להבדיל בין תנועות חריגות, אנשים ובעלי חיים.

מערכת אזעקה חכמה לא תסתפק בקול צפירה מקומי, וגם תשדר עדכון אודות האירוע לממונה ביטחון מטעם הארגון/הנהלת הארגון ו/או למוקד אבטחה מקומי המצוי בהסדר עם הארגון.

מצלמות אבטחה

יצירת מערך מקיף של מצלמות אבטחה איכותיות, המספקות צילומי תנועה והקלטת קול, מצלמות אבטחה עם אנליטיקה, המחוברות למערכת דיגיטלית בה ניתן לצפות בצילומים בכל עת, בזמן אמת ובכל מועד אחר באמצעות שמירת החומר המצולם על גבי ענן.

מערכות מיגון אש ועשן

מלבד הסיכון בפריצה, קיימים גם סיכוני וונדליזם וסיכוני אש מסיבות אחרות, כאשר בבניין ללא נוכחות זמן זיהוי והתראה על האירוע עשוי להיות ממושך יותר. במטרה להגן על המבנה והציוד מפני סיכוני אש, חשוב להתקין מערך חיישנים לזיהוי טמפרטורה חריגה, אש ועשן, זיהוי אירוע, התראה לגורמים הרלוונטיים ואף תגובה ראשונית ותחילת כיבוי.

אברי אלקטרוניקה מלווה עסקים וארגונים, ומספקת פתרונות מיגון, אבטחה ובטיחות במבנה בכל עת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest