הקמת תשתיות תקשורת

תכנון נכון של תשתיות תקשורת למשרדים – סוף מעשה במחשבה תחילה

 
בעידן המודרני תשתיות תקשורת הן כאוויר לנשימה. פתרונות תקשורת מלווים אותנו לכל מקום, ישנן תשתיות ביתיות ותשתיות לעסקים. איכות התשתית היא הבסיס לתקשורת איכותית ותקינה, תקשורת העונה לצרכים ולציפיות של המשתמשים בה. ישנם הבדלים משמעותיים בין צרכי התקשורת הביתיים לבין צרכי התקשורת של משרדים ועסקים. כאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת אברי אלקטרוניקה עם כל הציוד הדרוש, הרבה ניסיון, ידע מקצועי וגם, יחס אישי אדיב.

ההתמחות שלנו היא הקמת תשתיות תקשורת למשרדים, חברות הייטק, מוסדות ציבוריים, חוות שרתים, מוקדי שירות ועוד. תשתית התקשורת בעסק תומכת בתשתית המחשוב. היום כאשר ביצועי המחשבים נשענים רבות על רשת האינטרנט, תשתית תקשורת איכותית הופכת למוצר חובה המאפשר עבודה יעילה ונעימה מול מחשב.
 

הקמת חדר תשתיות תקשורת

 
ריכוז של כל ציוד התקשורת במקום אחד בחדר ייעודי יסייע לכם לנהל נכון את התשתית ולעקוב אחר הציוד. את התקנת החדר ותכנון החדר תבצעו עם מיטב אנשי המקצוע. בדרך אל חדר תקשורת מקצועי ויעיל כדאי להקפיד על התקנה נכונה של רשת מחשבים וטלפוניה, חיבור נקודות קצה, תכנון נכון של ארונות תקשורת, התקנה נכונה של נתבים ומתגים, בדיקת סיבים אופטיים, בניית רשתות אלחוטיות ועוד.

המקצועיות של הצוות תבוא לידי ביטוי בקבלת ההחלטות הנכונות, אריכות ימים של הציוד ושביעות הרצון שלכם מביצועי רשת התקשורת והמחשוב במקום העבודה. על חדר התקשורת לעבוד מסביב לשעון, ההשקעה שלכם היום בתכנון נכון ובציוד הנכון היא השקעה נבונה לטווח ארוך. בכל חדר תשתיות תקשורת יש לזכור להתקין מערכת מיזוג אוויר מתאימה לשמירה על טמפרטורה קרירה אחידה. תוספת של מצברים וגנרטורים תבטיח לכם המשך עבודה תקינה של ציוד התקשורת גם במקרה של הפסקת חשמל.
 

יתרונות של תכנון נכון

 
הקמת תשתיות תקשורת היא מקצוע לכל דבר. על מנת להבטיח כי חדר התקשורת ישרת אתכם למשך עשרות שנים יש לתכנן אותו בהתאם. חשוב יהיה לתכנן נכון את גודל החדר הדרוש, מערכת החשמל, מערכת מיזוג אוויר, התקנה מסודרת של ארונות ומדפים, תכנון נכון של תשתיות התקשורת תוך התייחסות לאפשרות להרחבת הפעילות העסקית בעתיד. תכנון נכון יהיה כזה שיאפשר פעילות שוטפת של מערכות המחשוב והתקשורת ללא תקלות וללא שיבושים גם בימים של עומס.