מצלמות אבטחה ומערכות מיגון לבניינים משותפים

בניינים משותפים נוטים פחות להתקנת אמצעי מיגון, בשל חשיבה כי סיכוני גניבה וונדליזם הם מנת חלקם של בעלי הבתים הפרטיים. הנחה זו שגויה מיסודה, שכן על פי נתונים, תיעוד אירועי גניבה ופריצה, ניתן לראות כי קיים ריבוי מקרים של גניבות ואירועי פשיעה גם בבניינים פרטיים, הנחשבים חשופים ונגישים יותר.

התקנת מערכות אבטחה ומצלמות בבניין משותף באות לספק מענה למגוון צרכים וסיכונים אפשריים:

  • מניעת גניבות רכב וגניבות מרכב- הבניין המשותף לרוב כולל חניון והקצאת חניות פרטיות לדיירים. צילום קבוע באמצעות מצלמות אבטחה של החניון יסייע במניעת אירועי גניבת רכב, פגיעה ברכבים וונדליזם, פירוק אביזרים מן הרכב וגניבתם, ופריצה לצורך גניבת תכולת רכב.
  • הגנה על דירות ויחידות מגורים- לצד האבטחה והמיגון האישי לכל דירה ויחידה במבנה, מה שמצוי באחריות כל בעל נכס או דייר, חשוב ליצור מערך אבטחה נרחב יותר שימנע ניסיונות פריצה לדירות, או אף כניסה בדלת פתוחה, פגיעה בנמצאים על רקע לאומני או פלילי.
  • הגנה על רכוש משותף- בניין משותף מכיל רכוש בעל ערך, דוגמת מודמים ומערכות תקשורת, כבלים, מוצרי נוי ודקורציה ואחרים.
  • הגנה על רכוש המאוחסן בשטחים משותפים דוגמת חדרי מדרגות ולובי: אופניים חשמליים, קורקינטים וכדומה.
  • שמירה על הסדר הטוב, מניעת כניסת לא מורשים למבנה.
  • ביצוע מעקב אחר התנהלות דיירים ואורחים, מניעת התנהגות פוגענית, מלכלכת, מזהמת ולא מותאמת.

אברי אלקטרוניקה, חברה מובילה לפתרונות אבטחה ותקשורת, מנגישה עבור וועדי בתים משותפים מגוון מערכות אבטחה מתקדמות, החל ממצלמות אבטחה במעגל סגור ובנגישות מלאה ודיגיטלית לחומרי הצילום, וכלה בפתרונות בקרת כניסה ומעברים, אזעקות ופתרונות נוספים על פי צורך. צוות המומחים באברי אלקטרוניקה מספק ייעוץ, ליווי והתאמת פתרונות אבטחה ופתרונות תקשורת לוועדי בתים וללקוחות פרטיים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest