מערכות הגברת קול לאירועים פתוחים וסגורים

הקיץ בפתח, ועמו שוק הפקות האירועים זוכה להתעוררות מחודשת, כאשר לאחר שנתיים  ענף האירועים פתוח לחלוטין, ללא מגבלות וללא תווים ססגוניים.

חברות האירועים וההפקות נערכות להפקות בכל סדרי הגודל, החל מהופעות ענק וכלה בבמות מקומיות צנועות, כאשר כל אחד ואחד מן האירועים הללו דורש היערכות מוקדמת עם מערכת הגברת קול מותאמת.

בבחירה של מערכת הגברת קול יש להביא בחשבון את עוצמת ואיכות הקול, תוך התאמה למתחמים סגורים ולשטים פתוחים על פי צורך, כמו גם התייחסות לאלמנטים שונים נוספים, בניהם:

חשמל- הספק, מתח, מעברים והתאמה לצורך בטיחות מלאה.

חיבור לגנרטור- חיבור לגנרטור מתאים שיספק מענה במקרה של תקלה או הפסקת חשמל. זמן הפעילות של הגנרטור ייקבע בהתאם לסוג המערכת וייעודה.

מיגון אש- מערכות העומדות בכל דרישות התקינה, חומרים מבודדים, מפסקים ומערכות מיגון, למניעת הצתות כתוצאה משימוש במערכת או חיבור שלה למערכות נוספות.

תקן- עמידה בתקן הנדרש על ידי מכון התקנים הישראלי. מדובר בתקן מחמיר וקפדני שנועד להבטיח יעילות ובטיחות כאחד. התקנים הנדרשים במדינת ישראל הם תקנים מסוג:

תקן 160- תקן המבטיח עמידה בסטנדרטים גבוהים לשילוב מערכות קול במבנה ונקבע על ידי משטרת ישראל ומשרד הפנים.

תקן 1120/3 – תקן חשוב המתייחס לאיתור שריפות במבנים, גילוי, התראה, בחירת רכיבי המערכת ושליטה במערכות אוטומטיות וידניות כאחד.

חברת אברי אלקטרוניקה מלווה עשרות חברות בתחום הפקת האירועים, אולמות וגני אירועים, רשויות מקומיות וחברות פרטיות, בתכנון, ייעוץ וליווי בתחום מערכות הגברת הקול ומערכות המולטימדיה, בהתאמה אישית לכל צורך, בשיווק, התקנה, הדרכה ותחוקה לכל מערכת ולכל צורך של הלקוח. המומחים באברי אלקטרוניקה יסייעו בהתאמת מולטי מערכות המשלבות בטיחות, איכות ומתן מענה לצרכים השונים של מגוון לקוחותינו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest