מערכות אזעקה למפעלים

ארגונים, עסקים וצרכנים פרטיים מחפשים אחר פתרונות כוללים לצרכי הקרנת וידאו, שמע, שליטה ונגישות וקבלת מענה כולל בתחום צריכת המדיה הדיגיטלית. מערכות מולטימדיה הן למעשה שם כולל  למרכיבי מערכת לחדרי ישיבות, כיתות לימוד ,אולמות הרצאות ,חדרי הקרנה וכו' על פי צורך, ברמות איכות שונות.

בעידן של קדמה טכנולוגית וצריכה מוגברת של תוכן דיגיטלי קיימת חשיבות ביצירה ובחירה של מערכת אחת המספקת מגוון שירותים לצרכים שונים, הן בשימוש הביתי והאישי והן בשימוש עסקי וארגוני.

מה כוללות מערכות מולטימדיה?

מערכות מדיה אשר נמכרות על ידי ספק מקצועי אינן נמכרות כמוצר מדף,  אלא נבנות ומורכבות בהתאמה אישית, על פי גודל החלל וייעודו, וצרכי המשתמשים המיועדים.

מערכות המדיה יכללו פתרונות תצוגה לפני הכל- מסכי מגע, מסכי LED ומסכים נוספים,

פתרונות להעברת המדיה: מחשבים נייחים וניידים, מקרנים, טאבלטים וכו'

מערכות שמע: מגברי הספק שונים,מיקסרים,רמקולים,CD ומיקרופונים

מערכות בקרה

כלים לשיפור האיכות והתאורה: בקרי תריסים, דימרים וכלים רבים נוספים.

הבחירה במערכת מולטימדיה צריכה להביא בחשבון מספר פרמטרים:

צורך- הראשון והבולט הוא המטרה לשמה נרכשת המערכת וייעודה. כמות המשתמשים, היקף השימוש, התאמה לגודל החלל, כל אלו ישפיעו על איכות המענה שתספק המערכת ועל כן  חשובים מאוד בבחירתה. במקרה בהם השימוש והצורך אינם אחידים(מערכת לשימוש ביתי אך משמשת גם לצרכי עבודה, מערכת לחדר ישיבות המשמש להשכרה) מומלץ לבחור את המערכת על פי הצרכים המורכבים יותר.

עלות- מערכות מולטימדיה מוצעות בטווח מחירים רחב במיוחד, כאשר זה נובע מן הצרכים השונים, מן המותגים הרבים הקיימים בשוק הטכנולוגיה המתקדמת ומן הבדלי האיכויות והיישומים השונים. מומלץ להגדיר תקציב ריאלי ביחס לצרכים.

חברת אברי אלקטרוניקה מלווה עסקים, ארגונים ולקוחות פרטיים, בהתאמה מושלמת ומלאה לצרכי המדיה הדיגיטלית, לרבות ייעוץ, הכוונה, מכירה והתקנה בבית הלקוח, במקצועיות, באמינות ובמחירים הוגנים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest