מערכות תקשורת לעסקים

עסקים וארגונים זקוקים למערכות רבות, אשר נשענות על תשתיות תקשורת, ותכנון מקדים תוך זיהוי כלל הצרכים של הארגון, נועד לסייע הן בבניית מערכות תקשורת איכותיות, עמידות אשר מספקות מענה מדויק לכל צורך, והן בתכנון מבני: יצירת חדר שרתי או ארון תקשורת המאגד את כלל האלמנטים הנדרשים לצורך חיסכון במקום ויעילות השליטה במערכות, והן לצורך חיסכון כלכלי.

בין המערכות הפופולריות בארגונים, במתחמי משרדים ובמרחבים עסקיים:

מערכת אבטחה- מערכת אבטחה מותאמת אישית, שתכלול הן בקרות כניסה ומעברים, לצורך שליטה מלאה בנגישות למידע ולציוד, מעקב אחר המבקרים בארגון, ומצלמות אבטחה שמספקות תצפית למנהלי הארגון או מי מטעמם, בנוגע לכל הנעשה בארגון, הן בשעות הפעילות והן מחוצה להן.

מערכות כאלה נשענות על תקשורת במעגל סגור או פתוח, בחיבור לרשת אינטרנט, מאפשרת נגישות ותצפית באמצעות אפליקציות, הפקת דו"חות ושליטה מלאה בארגון.

מערכות מדיה וקול- מערכות המיועדות לאפשר שימוש בכריזה, מתאימות למפעלים ולמוסדות ונדרשת כחוק על ידי משטרת ישראל בסוגים רבים של עסקים ומבנים. מערכת מדיה תאפשר גם הקרנה ושיקוף של מידע לעובדים,

מרכזיה- מרכזיות מיועדות לניהול מערכת הטלפוניה של הארגון, בשילוב קווי טלפון, תקשורת חיצונית ופנימית, המתבססת על כלים אנלוגיים או דיגיטליים, הצפנה בענן ושימוש במתח נמוך. מרכזיה יכולה גם לשלב את מערכת הדואר הקולי, נתבי שיחות, הקלטות שיחות וניהול מנויים.

תקשורת מחשבים- חיבור לרשת האינטרנט באמצעות ספקי תוכן וספקי תשתית, שליטה בתכנים של עובדי הארגון, לרבות הגדרת הגבלות, מעקב ותיעוד, מתן כלים מתקדמים ותוכנות פנימיות, תוך שימת דגש על מהירות ואיכות גלישה לעבודה חלקה ללא תקלות.

חברת אברי אלקטרוניקה מלווה עסקים פרטיים קטנים לצד חברות ענק, ומתאימה פתרונות תקשורת אשר מתמזגים בהרמוניה מושלמת, ומספקים מענה מדויק לכל צורך ארגוני.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest