פתרונות תקשורת לעסקים וארגונים

תקשורת יעילה היא היבט מכריע בהצלחתו של כל בית עסק או ארגון, לייעול ולפרודוקטיביות אופטימלית, לחיסכון בזמן ובמשאבים, ולשיפור של הביצועים העסקיים הכוללים.

מערכות תקשורת אינן מוצר מדף, ולא ניתן לקבוע כי מערכת מסוימת תספק פתרונות תקשורת אופטימלית לכל סוג של עסק, ארגון וצורך, מה שמחייב היכרות מעמיקה עם המערכות השונות והטכנולוגיות המתקדמות שקיימות בשוק, לצד הבנה של הצרכים העסקיים של ארגונים שונים בהתאם להיקף פעילות ומשתמשים, מאפייני מבנה ופרמטרים נוספים.

חברת אברי אלקטרוניקה מספקת ייעוץ, ליווי, מיפוי צרכים ובניית תכניות תקשורת אופטימליות בהתאמה אישית, לכל סוגי הארגונים והעסקים. מומחי החברה מיומנים בתכנון מערכות תקשורת ומתן פתרונות לעסקים, החל ממשרדים המיועדים לעסק של אדם אחד, וכלה בחברות וארגונים הדורשים מענה מותאם למגוון מערכות ומאות משתמשים.

בעוד שבעבר מערכות תקשורת היו מבוססות על פתרונות טלפוניה בלבד, אשר סופקו על ידי חברת תקשורת, טכנולוגיות מתקדמות ופתרונות דיגיטליים מאפשרים כיום יעילות מוגברת וחיסכון בעלויות, באמצעות יצירת מערכות הכוללות את כלל צרכי בית העסק, החל ממערכות בקרת כניסה ואבטחה, וכלה בחיבור בין טלפוניה קווית לתקשורת סלולרית, מערכות מולטימדיה, אפשרויות כריזה, מערכות מיגון מפני אש ועשן, אבטחת מידע והרשאות משתמשים ועוד.

תכנון נכון ויישום חכם ומקצועי של מערכות תקשורת בארגון, יעניקו תקשורת רציפה ואחודה בין גורמי פנים בארגון ובין גורמים בארגון לגורמי חוץ, העברת נתונים ומידע בזמן אמת ללא תלות גאוגרפית, ייעול מערך התפעול וסביבת העבודה, רמת אבטחה גבוהה ושימוש בטכנולוגיות מובילות להעברת מסרים וניהול הארגון בזמן אמת.

חברת אברי אלקטרוניקה משווקת את מיטב המערכות הקיימות בשוק התקשורת בישראל ובעולם, מבית יצרנים בעלי מוניטין, ובתכנון, יישום ומתן מערך שירותים מקיף ואחריות מלאה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest