מערכת הגברת קול

שימוש במערכת הגברת קול בא לספק מענה לא רק לצרכי בידור וחוויה, אלא נדרש על פי חוק באירועים ובהתכנסויות, תוך הגדרת תקנים הקובעים את כמות המגברים ועוצמת השמע ביחס להיקף השטח ולכמות המשתתפים. מדובר למעשה במערכות כריזה המיועדות למצב חירום ומחויבות להתקנה ולתחזוקה במתחמי ואולמות אירועים, בתי ספר,מפעלים ומוסדות להשכלה גבוהה, מסעדות, אולמות ספורט, מבנים נוספים ושטחים פתוחים ומתוחמים וכול זאת לפי תקן 1220/3.

חברת אברי אלקטרוניקה מובילה את השוק במתן פתרונות תקשורת, מערכות מולטימדיה, מערכות כריזה והגברת קול, מערכות אבטחה ומיגון ופתרונות אוטומציה מתקדמים טכנולוגית באיכות בלתי מתפשרת.

מערכות ההגברה באברי אלקטרוניקה מחזיקות בשני התקנים המובילים בתחום בשוק ההגברה, אשר ניצבים כחלק מדרישות משטרת ישראל:

תקן 1120/3- תקן מחמיר המתייחס לאיתור, גילוי ,התראה ופינוי של שריפה במבנה. הפרק הייעודי בתקן מתייחס למערכות אוטומטיות ומערכות ידניות לגילוי ולהתראת שריפות, כמו גם מפרט את חובת ההתקנה והפרמטרים הנדרשים במערכת להבטחת איכות ובטיחות מלאה. התקן קובע גם בדיקת תקינות עצמית אוטומטית המתבצעת באופן שוטף מדי 1 שניה, והתראה אודות תקלה בכל רכיב במערכת.

תקן 160- תקן מפורט שנקבע על ידי משטרת ישראל ומשרד הפנים, הנוגע למערכות כריזה, תוך הצבת סטנדרטים ופתרונות לשליטה מרחוק, למתח, ולשילוב במערכות התקשורת של המבנה.

ניתן לשלב במערכות אלה גם השמעת מוזיקה(בתי מלון)או שעון צלצולים(בתי ספר).

מערכות הכריזה המובילות בשוק אשר משווקות על ידי חברת אברי אלקטרוניקה מספקות מענה גם בעת הפסקות חשמל, ללא צורך בחיבור לגנרטור חיצוני, וזאת באמצעות מצברים עצמאיים המותקנים בהן ומספקים מענה גם בעת חירום ללא חיבור לחשמל, ל-60 דק', הזמן הקבוע בתקן.

כל מערכות הגברת הקול הנמכרות בחברת אברי אלקטרוניקה נמכרות בהתאמה אישית בלבד, לאחר בחינת בית העסק, המבנה וצרכיו, בתכנון מקצועי על ידי אנשי מקצוע מובילים, כולל התקנה מלאה וליווי עד לקבלת אישור מכון התקנים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest