מערכות אזעקה לבית, למשרד ולחנות

מערכות אזעקה הן חלק בלתי נפרד ממערך האבטחה והמיגון לבית או לבית העסק, ומספקות מספר יתרונות מובילים:

  • הרתעה- החשש מאזעקה קולנית ויצירת תנועה ומהומה במקום מרתיעה לרוב גנבים ומזיקים מסיבות אחרות, ולמעשה מסייעת בפעולת מניעה של אירוע פריצה/פשיעה במקום.
  • זמן תגובה- אזעקה פעילה מספקת יכולת לזמן תגובה מהיר, הן של בעל הבית והעסק והן של כוחות הביטחון-המשטרה, ועוצרת אירועי פריצה כבר בראשיתם.
  • אוטומציה- מערכת שפועלת באופן עצמאי ואוטומטי באמצעות חיישנים חכמים המוגדרים להגיב לתנועה, מגע וכניסה לא מבוקרת באמצעות כל אחד מן המפתחים במקום.
  • ידידותית למשתמש- בבחירה של מערכת אזעקה יש לוודא כי מדובר במערכת ידידותית למשתמש, ניתנת לנטרול בקלות על ידי בעל הבית/בעל העסק/ העובדים, מגיבה לסיכונים ולא לתנועה שוטפת.
  • עמידה בדרישות חברות הביטוח- במבנים מסוימים המוגדרים כברי סיכון, ייתכן ותידרש מערכת אזעקה במקום על ידי חברת הביטוח, כתנאי למימוש הפוליסה. במקרים כאלה לא די בהתקנת מערכת אזעקה כלשהי, ויש לוודא כי מדובר במערכת איכותית, בטיחותית העומדת בדרישות התקן. התקן הישראלי למערכות אבטחה הנדרש על ידי חברות הביטוח הוא תקן 1337. נוסף לזאת קיים גם תקן ISO-9001-2015N- תקן המתייחס למשווק ונותן השירות ומבטיח שירות מקצועי.

מערכות אזעקה מיובאות לישראל ממיטב היצרנים בעלי המוניטין בעולם ומשווקות על ידי משווקים מורשים. חשוב לרכוש מערכות אזעקה ומערכות אבטחה בכלל ממשווק מוורשה אשר מספק לצד המוצר גם ייעוץ וליווי, התאמה של המוצר למבנה ולצורך, התקנה ואחריות.

חברת אברי אלקטרוניקה מספקת מעטפת שירותים מלאה לעסקים ולפרטיים, משווקת מגוון מוצרי אלקטרוניקה, מיגון, מולטימדיה ואבטחה, לרבות מערכות כריזה, מצלמות אבטחה ומערכות אזעקה, מבית יצרנים מובילים המציגים חדשנות טכנולוגית ואיכות בלתי מתפשרת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest