מערכות אבטחה מתקדמות לעסקים

בשלבי התכנון של בניית עסק חדש מהווה חלומו של היזם את חומר הגלם לפרויקט כולו, וסביב אותו חלום נדרשת בנייה והשקעה בכלים הפרקטיים להגשמתו. עם בחירת המיקום הפיזי, העיצוב, המוצרים והשירותים, האסטרטגיה השיווקית והמיתוג- עולה גם הצורך בהגנה על החלום וההשקעה, מפני סיכונים אפשריים.

מה הם הסיכונים הקיימים בעסק בעל נוכחות פיזית וכיצד נדע להימנע מהם

בין אם מדובר בחנות, משרד, מרפאה או מסעדה- קיום פיזי של עסק חושף אותו לסיכונים, ודורש התאמה של מערכות אבטחה, הן לטובת הגנה על ציוד יקר ערך והן לצורך עמידה בדרישות חברת הביטוח והפחתת עלות הפוליסות הביטוחיות של העסק.

בין הסיכונים הקיימים לעסק במבנה:

אירועי פשיעה-פריצה לבית העסק, גניבת ציוד, וונדליזם והשחתה.

ריגול תעשייתי- חדירת בלתי מורשים לצורך חשיפת מידע ושימוש בו, צילום, העתקת מסמכים, שימוש במאגרי נתונים ובפרטי לקוחות ו/או עובדים. פעולות אלו יכולות להתקיים באמצעות חדירה פיזית למבנה או באמצעות פריצה למערכות התקשורת והמידע של הארגון.

הונאת עובד- הונאות ופגיעה המתבצעות על ידי עובד בבית העסק: גניבת ציוד ומוצרים, שימוש לרעה במשאבי העסק, גניבת כסף.

סיכוני אש- פריצת דליקה ונזקי אש ועשן.

תביעות שווא- פתיחת עסק טומנת בחובה אחריות של בעל העסק כלפי עובדים ומבקרים במקום. תופעה של תלונות ותביעות כלפי בעלי עסקים בתואנה לפגיעה בבית העסק עשויה להוליד פיצויי נזיקין אימתניים ואף אישומים אישיים (דוגמת עבירות רשלנות) שחשוב במיוחד להימנע מהן, באמצעות הקפדה על סביבה בטוחה ומבוקרת ובאמצעות תיעוד של הנעשה במקום לצורך התמודדות והגנה במקרה הצורך.

חברת אברי אלקטרוניקה מספקת פתרונות מיגון ואבטחה מתקדמים לכל סוגי העסקים, בראיה הוליסטית, תכנון והתאמה אישית, מתן מענה מדויק ונרחב לכל צורך וסיכון, תוך שילוב המערכות הללו במערכות התקשורת של העסק ויצירת פתרונות נרחבים ומשלימים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest