אברי אלקטרוניקה – פתרונות תקשורת מקיפים לארגונים ולעסקים

עסקים, ארגונים, משרדים קטנים וגדולים, חנויות ואחרים זקוקים לפתרונות תקשורת מגוונים כמענה למכלול של צרכים:

טלפוניה ותקשורת פנים ארגונית

תקשורת מחשבים

מערכות כריזה

מצלמות אבטחה

מערכות אזעקה

רשת אינטרנט

מערכות גילוי עשן וכיבוי 

מערכות בקרת כניסה

מערכות מולטימדיה

בתכנון של בית העסק יש להביא בחשבון את כל הצרכים הללו, ולאגד אותם אל מול יצרן וספק בעל יכולת לספק טכנולוגיה מתקדמת מחד גיסא והתאמה לצרכי בית העסק מאידך גיסא. 

אחד הכלים החשובים כיום בכל מבנה עסקי וארגוני הוא מרכז התקשורת  אשר מיועד לאגד את כלל המערכות בארגון, הממירים, המתגים, השרתים הרכזות ושאר הציוד האקטיבי המספקים פתרונות תקשורת והגנה לארגון. 

בעוד שבעבר נהוג היה להפריד בין הכבילה המיועדת לצרכים שונים, כיום קיימת הטכנולוגיה המאפשרת פתרונות מקיפים המשולבים זה בזה, להוזלת עלויות ,ריכוז ומיצוי מלא של יכולת התקשורת וגישה לכלי אחד המאפשר יכולת שליטה, טיפול בתקלות ויצירת שינויים במקום אחד – 

או במונח המקצועי: תקשורת אחודה.

בהקמה של תשתיות התקשורת יש להביא בחשבון פרמטרים רבים ביניהם צרכי הארגון הנוכחיים, צרכים עתידיים ואפשרות להרחבה ולשינויים, בטיחות המשתמשים ואבטחת המידע הארגונית. יש לבצע התאמה מלאה של כלי התקשורת למערך החשמל, יצירת מערך גיבוי, תכנון וחלוקת עומס של צרכני התקשורת השונים תוך לקיחת טווח ביטחון רחב ואפשרות לריבוי משתמשים בו זמנית, מתח ונגישות אופטימלית לטיפול בתקלות.

אברי אלקטרוניקה הוא בית עסק וותיק הפועל 46 שנים, משלב ידע רב, ניסיון עשיר ועובדים מקצועיים ומיומנים, מספק שירותים בפריסה ארצית ממטולה בצפון ועד אילת בדרום לצד ייעוץ ללקוח, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות במוצרים ומערכות של מיטב היצרנים בישראל ובעולם, תכנון מקיף של פתרונות תקשורת לארגונים ולעסקים בכל סדרי הגודל, התקנה של מערכות תקשורת, חדרי שרתים, ארונות ומערך אבטחה ,שליטה ובקרה לכל צרכי התקשורת בארגון, 

מתן אחריות ושירות בזמינות גבוהה, במקצועיות שאין שניה לה ובסטנדרטים מחמירים של איכות.

לאברי אלקטרוניקה תו תקן מחמיר של מכון התקנים –9001-2015-ISO

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest